Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Δευτέρα 7 Αυγούστου 2017

Ε.Π.Κ.Κρήτης : Τα ταξί, οφείλουν να σέβονται τα δικαιώματα των καταναλωτών"

 ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ  7/8/2017

 Επειδή ,σοβαρά  είναι τα παράπονα και οι καταγγελίες των πολιτών, που φθάνουν τις τελευταίες μέρες  στην ΄Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης,  για τις υπηρεσίες  των  Ταξί,  (όπως  επιλεκτική μίσθωση πελατών, απρεπή συμπεριφορά οδηγών  κ.α )γεγονός  που  παραξένεψε την ΄Ένωση, καθώς το φαινόμενο αυτό  είχε εκλείψει  τα τελευταία χρόνια σε τοπικό επίπεδο ,ίσως ατόνησε  το "κίτρινο ταμπελάκι", που έδινε προστασία στον πελάτη, χρήστη  των υπηρεσιών ταξί ,η Ένωση  Καταναλωτών, δίνει τις οδηγίες της , προς τους καταναλωτές ,αλλά και στους  διαχειριστές των ταξί.

Τι είναι το "κίτρινο ταμπελάκι"

 Είναι  μία καρτελίτσα κίτρινου χρώματος, η οποία τοποθετείται στο παρμπρίζ του κάθε αυτοκινήτου, (ταξί), η οποία φέρει τα επικοινωνιακά στοιχεία της ΄Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης (τηλ. Δ/νση )έτσι ο κάθε δέκτης υπηρεσιών ταξί καταναλωτής, μπορεί να  επικοινωνήσει και να   καταγγέλλει  την μη νόμιμη συμπεριφορά  του οδηγού ταξί.  
 Το "κίτρινο ταμπελάκι" συναποφασίστηκε από την Ένωση Καταναλωτών και το Σωματείο ταξί ,του Νομού Χανίων.

Ο οδηγός του ταξί πρέπει να:
  • έχει αναρτημένο τον τιμοκατάλογο σε εμφανές σημείο
  • βάζει σε λειτουργία το ταξίμετρο μετά την επιβίβαση σας
  • μεταφέρει τις αποσκευές σας από και προς το πεζοδρόμιο
  • εκδίδει πάντα απόδειξη
  • σας πηγαίνει στον προορισμό σας, χωρίς να επιβιβάσει άλλο άτομο (πολλαπλή μίσθωση)   Συμπερασματικά , η ΄Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, ενημερώνει τους καταναλωτές-χρήστες των υπηρεσιών ΤΑΧΙ ότι, οι καταναλωτές έχουν δικαιώματα και οφείλουν να τα διεκδικούν, για τυχόν καταγγελία κακοδιαχείρισης του καταναλωτή και το αντίστροφο. Βασικά για τυχόν καταγγελία   είναι, να μας γνωστοποιείται  τον αριθμό του αυτοκινήτου του ταξί, που με συνεργασία με το Σωματείο, θα εντοπίζεται ο  οδηγός του ταξί που δεν πράττει τα νόμιμα.
  •  Επίσης καλούμε τους υπευθύνους, στην ενεργοποίηση   της επιτροπής επιβολής κυρώσεων, όπου θα εξετάζονται οι υποβληθείσες καταγγελίες από τους χρήστες υπηρεσιών των ΤΑΧΙ καταναλωτές,για την γνωμοδότηση και προώθηση επιβολής των νομίμων κυρώσεων στους παρανομούντες. 
  • Τέλος, Καλούμε το Σωματείο των ταξί , στα πλαίσια  της καλής συνεργασίας με τους καταναλωτές , να επανασυστήσει την χρήση του " "κίτρινου ταμπελακιού"  στα ταξί,για αποφυγή δυσάρεστων εκπλήξεων.

ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ & ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ
ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ
Τηλ. 2821092666, 2821092308
E-mail:epkxan@gmail.com
Γ. Γ. Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή  Τουριστική Αστυν. τηλ 1571(24ωρη γραμμή)

Tηλ: 1520
E-mail: 1520@efpolis.gr




                 Η Πρόεδρος  της ΄Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης

                           Ιωάννα   Μελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: