Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Πέμπτη 20 Απριλίου 2017

Ασφάλεια αυτοκινήτου Τι ισχύει και πως προσδιορίζεται το ασφάλιστρο σε σχέση με την αξία του αυτοκινήτου

Φωτογραφία της Joanne Melaki.














Καταναλωτή ενημερώσου , πριν ανανεώσεις την ασφάλεια του αυτοκίνητό σου, "πρέπει να πληρώσεις μειωμένα ασφάλιστρα " και όχι αυξημένα!!!
Ουσίας πρέπει να ξέρεις ότι,
H τρέχουσα αξία του αυτοκινήτου προσδιορίζει το ασφάλιστρο του , με βάση τον τύπο και την παλαιότητα του
Δείτε τις συμβουλές που παρέχει η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης , για το θέμα αυτό :
Σύμφωνα με τη διάταξη
α) της περ. ε) παρ. 3 άρθ. 6 Π.Δ. 237/86: «Κατά τον προσδιορισμό των ασφαλίστρων για υλικές ζημίες του ασφαλισμένου αυτοκινήτου οχήματος, λαμβάνεται υποχρεωτικά υπόψιν η τρέχουσα αξία του ασφαλισμένου αυτοκινήτου οχήματος, η οποία υπολογίζεται με βάση τον τύπο και την παλαιότητά του.
Αν ο ασφαλιστής επιβάλλει ασφάλιστρο, το ποσό του οποίου δεν αναλογεί στην πραγματική αξία του ασφαλισμένου αυτοκινήτου οχήματος, το πέραν της αξίας αυτής ποσό επιστρέφεται στον λήπτη της ασφάλισης ή τον ασφαλισμένο με το νόμιμο τόκο».
Σύμφωνα με τη διάταξη
β)της παρ. 1 άρθ. 5 Ν.2496/97: «Αν ο ασφαλιστικός κίνδυνος μειώθηκε ουσιαστικά, ο λήπτης της ασφάλισης δικαιούται να ζητήσει αντίστοιχη μείωση του ασφαλίστρου. Αν ο ασφαλιστής αρνηθεί τη μείωση ή δεν απαντήσει στο σχετικό αίτημα για διάστημα πέραν του μηνός από την υποβολή του, ο λήπτης της ασφάλισης δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση για το υπολειπόμενο διάστημα».
Συμπερασματικά από τα παραπάνω:
Πρέπει να ξέρουμε σύμφωνα με την Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης ότι ,η τιμή του ασφαλιστηρίου συμβολαίου, δεν είναι η προηγούμενη ιδιαίτερα όταν ανανεώνουμε την ασφάλεια του αυτοκινήτου μας, ότι προφανώς θα πρέπει έχει μειωμένα ασφάλιστρα , αφενός λόγω της εμπορικής αξίας του αυτοκινήτου μας, που η οικονομική κρίση και η έλλειψη αγοραστικού ενδιαφέροντος έχει μειωθεί, αλλά και λόγω παλαιότητας του οχήματος επομένως το ασφάλιστρο θα πρέπει να είναι μειωμένο,Προσοχή στους όρους του ανανεωμένου συμβολαίου, καμία έκπτωση στις παροχές , "έκπτωση" απαιτούμε στην τιμή του ασφαλίστρου από την Ασφαλιστική Εταιρεία ,στην οποία ασφαλίζουμε το όχημα μας.
 Για ενημέρωση και στήριξη των δικαιωμάτων σου , απευθύνσου στα τηλ. 2821092306 και 2821092666, της Ε.Π.Κ.Κρήτης, ημέρες και ώρες κοινού

Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης

Ιωάννα Μελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: