Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015


Εργαλεία  άμυνας  δανειολήπτη -οφειλέτη κατά διαταγής Πληρωμής, κατά έκθεσης κατάσχεσης , κατά πλειστηριασμού

 Όταν ένας δανειολήπτης αδυνατεί να πληρώσει τις δόσεις του και περάσουν περισσότεροι από τρεις μήνες, οι πιστωτές (Τραπεζικά καταστήματα) , αρχίζουν τα διωκτικά μέτρα εναντίον του, προκειμένου να διεκδικήσουν με νόμιμα μέσα τα χρήματα τους. Τα βήματα που ακολουθούνται πρακτικά από την Τράπεζα ή από οποιονδήποτε δανειστή προκειμένου να επιτύχει την είσπραξη της οφειλής του αλλά και ποια τα μέσα άμυνας του οφειλέτη-καταναλωτή.
ΣΤΑΔΙΟ 1ο : ΕΞΩΔΙΚΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

ΣΤΆΔΙΟ 2o: ΔΙΑΤΑΓΉ ΠΛΗΡΩΜΉΣ
ΣΤΑΔΙΟ 3o: ΚΑΤΑΣΧΕΣΗ
ΣΤΆΔΙΟ 4ο: ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΌΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: