Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2012

Tι να προσέχουν οι καταναλωτές για υπηρεσίες τηλεφωνίας και Internet

Συντάκτης / NextDeal
Τετάρτη, 05 Δεκεμβρίου 2012 15:27

Οδηγίες προς τους καταναλωτές με σκοπό να προλαμβάνουν αυθαίρετες ή υπέρογκες χρεώσεις τόσο στη σταθερή και κινητή τηλεφωνία όσο και στο Ίντερνετ, εξέδωσε η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ).
Ειδικότερα, με ανακοίνωσή της, η ΕΕΤΤ συνιστά στους καταναλωτές να ενημερώνονται αναλυτικά για το είδος, το κόστος και την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει το οικονομικό πακέτο που επιλέγουν, κυρίως σε ό,τι αφορά τα συνδυαστικά πακέτα που περιλαμβάνουν τηλεφωνία (σταθερή ή / και κινητή).Σύμφωνα με την  Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων:
Όταν επιλέγετε νέες υπηρεσίες τηλεφωνίας και Internet, ενημερωθείτε σχετικά με:
•    τις υπηρεσίες που προσφέρει το οικονομικό πακέτο της επιλογής σας
•    την ελάχιστη διάρκεια της σύμβασης
•    το τέλος ενεργοποίησης και το τέλος αποσύνδεσης στην περίπτωση διακοπής της σύμβασης πριν την ημερομηνία λήξης
•    την ημερομηνία ενεργοποίησης των υπηρεσιών
•    το ελάχιστο κόστος και την ελάχιστη διάρκεια συνομιλίας σε μια κλήση
•    την ταχύτητα πρόσβασης στο Internet (ονομαστική, θεωρητική και εκτιμώμενη πραγματική ταχύτητα) στα σημεία που σας ενδιαφέρει, π.χ., οικία. Για μέτρηση των χαρακτηριστικών της σύνδεσής σας με το Internet, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το "Σύστημα Αποτίμησης Ποιότητας Ευρυζωνικών Συνδέσεων" της ΕΕΤΤ.
   
    .
Επίσης:
•    Κρατήστε την αίτηση, που έχετε υπογράψει και φέρει τη σφραγίδα και την ημερομηνία από το κατάστημα που την καταθέσατε. Αναζητήστε και διαβάστε προσεκτικά τη σύμβαση παροχής υπηρεσιών.
•    Βεβαιωθείτε στον επόμενο λογαριασμό ότι η σύνδεσή σας λειτουργεί σύμφωνα με το πρόγραμμα σταθερής ή κινητής τηλεφωνίας που έχετε επιλέξει.
Για αδιάλειπτη & ποιοτική σύνδεση με το Internet από σταθερό Η/Υ και κινητό τηλέφωνο
•    Για πρόσβαση μέσω σταθερού Η/Υ, ζητήστε από τον πάροχο την εκτιμώμενη ταχύτητα στο συγκεκριμένο σημείο λειτουργίας ώστε να επιλέξετε το κατάλληλο πακέτο.
•    Για σύνδεση μέσω κινητού τηλεφώνου, βεβαιωθείτε ότι ο πάροχος εξυπηρετεί στα σημεία λειτουργίας που σας ενδιαφέρουν και ζητήστε ενημέρωση για την εκτιμώμενη ταχύτητα πρόσβασης.

Έλεγχος χρεώσεων σε κινητό τηλέφωνο στη σταθερή & κινητή τηλεφωνία

•    Κυρίως για "έξυπνα" τηλέφωνα (smartphones): Ενημερωθείτε αναλυτικά για τα βασικά χαρακτηριστικά και τις οδηγίες χρήσης της συσκευής, τη δυνατότητα απενεργοποίησης της αυτόματης σύνδεσης στο Internet, καθώς και για τις ισχύουσες χρεώσεις για την πρόσβαση και την ασύρματη μεταφορά δεδομένων που εφαρμόζουν οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας, στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
•    Ενεργοποιήστε την υπηρεσία "ενημέρωση κατανάλωσης δωρεάν χρόνου ομιλίας ή όγκου δεδομένων". Εάν καταναλώσετε περισσότερο χρόνο ομιλίας ή όγκο δεδομένων από το πακέτο, που έχετε επιλέξει, ο πάροχος μπορεί να σας ενημερώσει με γραπτό μήνυμα για τις επιπλέον χρεώσεις ή να διακόψει προσωρινά τη συγκεκριμένη υπηρεσία.
•    Επίσης, σας συνιστούμε να ενημερωθείτε για τον τρόπο που μπορείτε να ελέγχετε μόνοι σας το λογαριασμό σας πριν ακόμα καταναλωθεί η δωρεάν χρήση χρόνου και όγκου δεδομένων του οικονομικού σας πακέτου.
•    Στη σταθερή και κινητή τηλεφωνία, επιλέξτε τη φραγή εφόσον δεν χρησιμοποιείτε πολυμεσικές υπηρεσίες, όπως είναι οι κλήσεις προς πενταψήφιους αριθμούς (π.χ., 13ΧΧΧ, 15ΧΧΧ) ή προς άλλες υπηρεσίες προστιθεμένης αξίας (π.χ., 901ΧΧΧΧ). Σε κάθε περίπτωση, η χρέωση από κάθε πάροχο πολυμεσικών υπηρεσιών δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τα €20 μηνιαίως (+ΦΠΑ) για συνδρομητικές υπηρεσίες. Από τη συγκεκριμένη υπηρεσία εξαιρούνται οι χρεώσεις για συμμετοχή σε διαγωνισμούς, π.χ., τηλεπαιχνίδια.
•    Επίσης, μπορείτε να ζητήσετε επιλεκτική φραγή εξερχόμενων κλήσεων, π.χ., διεθνείς συνδιαλέξεις.
•    Ειδική ηλεκτρονική υπηρεσία για τον έλεγχο των αριθμών αυξημένης χρέωσης από τους ίδιους τους καταναλωτές διατίθεται στο διαδικτυακό τόπο της ΕΕΤΤ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: