Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Παρασκευή 9 Μαρτίου 2012

Ο γκρίζος (TV) πόλεμος κατα του ελαιολάδου.


http://adena.gr
Ποιοι φταίνε για το χάσμα της τιμής μεταξύ παραγωγού, και λιανεμπόρου?
Οι υπερβολές, διαστρεβλώσεις , και τα στημένα η κατευθυνόμενα ρεπορτάζ , κοντεύουν να γίνουν κανόνας στην Ελληνική τηλεόραση. Το αστείο είναι ότι, πολλές φορές η άγνοια και η "κακή" αλλά επιλεκτική μνήμη των δημοσιογράφων, τους κάνουν να αναιρούν τον ... εαυτό τους...
Για πολλά χρόνια τα ΜΜΕ με δημοσιεύσεις συνχρηματοδοτούμενες από Ευρωπαϊκά προγράμματα, είχαν "τρελάνει" τους πολίτες να μην εμπιστεύονται το χύμα λάδι που διακινείτο με το τενεκέ, ακόμα κι αν το έφερνε ο στενός συγγενής τους από το χωριό. Χθες κάποιοι δήμαρχοι που ζήλεψαν τη εφήμερη δόξα που απόκτησαν οι συνάδελφοί τους με το "κίνημα της πατάτας" , για να "ξεχωρίσουν" προχώρησαν στην...
μέχρι πρότινος απαγορευμένη, διακίνηση (αγνώστου μορφής συσκευασίας και ποιότητας) ελαιόλαδου.
Το στημένο (κατά την γνώμη μας) θέατρο του γνωστού παρουσιαστή, που για να εντυπωσιάσει το κοινό του τοποθέτησε στην "σκηνή" ένα "τυχαίο" μπουκάλι ελαιόλαδου, είναι ενδεικτικό του τηλεοπτικού κανιβαλισμού.
Ο δήμαρχος Βύρωνα, λοιπόν ισχυρίζεται ότι θα προσφέρει στους "πελάτες-ψηφοφόρους του" λάδι προς 2,70 το λίτρο. Χύμα θα είναι, σε συσκευασίες πολλά-κιλες θα είναι, η με τι αναμίξεις και οξέα θα είναι, δεν διευκρίνισε. Όμως η σύγκρισή του με συγκεκριμένης μάρκας έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, σε γυάλινη συσκευασία και με τιμή 6,75 λιανική, μόνο τυχαία δεν μπορεί να χαρακτηριστεί
Παρ όλη την προσεκτική (υποτίθεται) επικάλυψη της εμπορικής της ονομασίας, εμείς, όπως και πολλοί καταναλωτές στην Ελλάδα και σ' όλο τον κόσμο, αναγνώρισαν την εταιρεία GAEA με έδρα το Αγρίνιο. Την επιμελημένη αριστοτεχνικά θα λέγαμε γυάλινη συσκευασία του προϊόντος, την έχουν αντιγράψει καθυστερημένα πολλοί, αλλά η ποιότητα είναι αυτή που του έδωσε αναρίθμητα Ελληνικά και διεθνή βραβεία. Σε Gourmet Deli Νέας Υόρκης το βρήκαμε στο ράφι 17 δολάρια τo μισό λίτρο, να συναγωνίζεται άνετα τα "αναγνωρισμένα" Ιταλικά ελαιόλαδα.
Κι αυτό γιατί (κατά τη γνώμη μας και χωρίς έχουμε σχέση η συμφέροντα ) οι ιδιοκτήτες της επιχείρησης δεν ακολούθησαν την εύκολη συνταγή συναδέλφων τους από την Κρήτη, και άλλα μέρη της Ελλάδας , που για την εύκολη κονόμα, νοθεύουν το ελληνικό ελαιόλαδο με φθηνά Τυνησιακά λάδια και Τουρκικά φουντοκέλαια, και προσθέτοντας χρώμα και χημικά, ώστε το τέλος να πλασάρουν ένα φθηνό (και μάλιστα υποτιθέμενο Π.Ο.Π.) μαϊμού ελαιόλαδο.
Το μόνο τους λάθος είναι ίσως ότι, δεν μοιράστηκαν τα κέρδη τους με τις διαφημηστικές εταιρείες , και δεν έγιναν "χορηγοί" στα ΜΜΕ και ειδικά της τηλεόρασης. Έτσι μάλλον εξηγείται γιατί έγιναν στόχος των πρωινάδικων εκπομπών, που με περισσή υποκρισία οι παρουσιαστές ζητούν (αορίστως) να μάθουν, γιατί υπάρχει τόση διαφορά τιμής μεταξύ παραγωγού και Λιανικής πώλησης. Βέβαια ξέρουν ότι από αυτή την "διαφορά" πληρώνονται οι Βασιλικοί μισθοί τους, γι αυτό τον λόγο δεν θα τολμούσαν ούτε να διανοηθούν να τοποθετήσουν (έστω και μερικώς επικαλυμμένο) ένα προϊόν π.χ. της ΕΛΑΪΣ-UNILEVER , στο σημερινό λαϊκίστικο πείραμά τους.
Με ένα κλικ ΕΔΩ μπορείτε να δείτε όλες μας τις αναρτήσεις -προσπάθειες για το ΑΜΑΡΤΩΛΟ πεδίο της υπόθεσης. Εφόσον η Ελληνική πολιτεία συνεχίζει να παραμένει προκλητικά απαθής, το μόνο που προβλέπεται να αλλάξει, είναι οι Καρκινογενέσεις στα συκώτια των Παραγωγών και των Καταναλωτών. Για... διαφόρους λόγους.
Περισσότερα, όταν δούμε τι είδους ποιοτικό λάδι θα προσφέρει στου Δημότες του ο Άρχοντας του Βύρωνα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: