Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

ΝΕΑ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΓΙΑ ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΕΣ-ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ -ΜΕΛΗ ΤΗΣ Ε.Π.Κ.ΧΑΝ

Νέα δικαίωση δανειοληπτών
Νέα δικαίωση για δανειολήπτες - καταναλωτές-μέλη της Ένωσης Προστασίας
Καταναλωτών Κρήτης, που προσέφυγαν στα δικαστήρια ζητώντας τη συνδρομή της Ένωσης και πέτυχαν ρύθμιση των χρεών τους. Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της Ένωσης Καταναλωτών και στις δυο περιπτώσεις το Ειρηνοδικείο Χανίων έκανε δεκτές τις θέσεις των οφειλετών και διέγραψε μέρος του χρέους τους.
Το πλήρες κείμενο της ανακοίνωσης της Ένωσης αναφέρει:
"Δύο νέες αποφάσεις του Ειρηνοδικείου Χανίων ,που αφορούσαν τη ρύθμιση
χρεών υπερχρεωμένων καταναλωτών - μελών της ΄Ενωσης Προστασίας
Καταναλωτών Κρήτης, δικαιώνουν τους Καταναλωτές που προσέφυγαν σαυτή
και αίτησαν την συνδρομή της..
Στην πρώτη περίπτωση,απόφαση του Ειρηνοδικείου Χανίων, δικαιώνει
δανειολήπτη που προσέφυγε στην Ε.Π.Κ.ΧΑΝ.το Νοέμβριο του 2010,για να
υπαχθεί, στο νόμο 3869/2010,( για τη ρύθμιση των χρεών υπερχρεωμένων
νοικοκυριών). Ο καταναλωτής ο οποίος τυχαίνει να είναι άνεργος και με
μόνιμη αναπηρία 67% και το μόνο εισόδημά του ήταν το επίδομα της
Πρόνοιας,580 Ευρώ, είχε χρέος από  4 πιστωτικές κάρτες σε μία
Τράπεζα.Τα περιουσιακά του στοιχεία ήταν ένα κατάστημα  287,00
τετραγωνικά το οποίο είχε την επικαρπία η μητέρα του και ένα
αυτοκίνητο 1600 κυβικά του 2002.Ο καταναλωτής  στο σχέδιο Εξωδίκου
Συμβιβασμού ,είχε προτείνει ομαδοποίηση του χρέους του και πληρωμή
αυτού σε 62 δόσεις των 150 Ευρώ. Η Τράπεζα δεν δέχτηκε τον εξώδικο
συμβιβασμό ,με αποτέλεσμα ο καταναλωτής με την συνδρομή της
Ε.Π.Κ.ΧΑΝ,να καταθέσει αίτηση στο Ειρηνοδικείο Χανίων, και η απόφαση
του Ειρηνοδίκη ήρθε να δικαιώσει τον καταναλωτή, διότι παρά τις  όποιες
αντιρρήσεις της Τράπεζας έγινε δεκτή εξολοκλήρου η αίτηση, διαγράφει
το 1/3 του χρέους του και το υπόλοιπο καλείτε να το καταβάλλει  σε
150Ευρώ/μήνα,σε ορίζοντα τετραετίας, ποσό ίδιο και  με την πρόταση της
Ε.Π.Κ.ΧΑΝ .
 Το σημαντικό σ αυτή την περίπτωση είναι ότι ,δεν θίχτηκαν τα
περιουσιακά στοιχεία του Καταναλωτή.
Η δεύτερη περίπτωση αφορούσε  δανειολήπτη, του  οποίου το σχέδιο
διευθέτησης αποπληρωμής των οφειλών του, προς τους πιστωτές του, το
συνέταξε  το Οικονομολογικό Τμήμα της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, το οποίο σε συνέχεια
ο δανειολήπτης το απέστειλε στις τράπεζες (πιστωτές) του. Δυστυχώς, οι
τράπεζες δεν αποδέχθηκαν το σχέδιο διευθέτησης, στην πρώτη Εξώδικη
Φάση (Εξωδικαστικού Συμβιβασμού), αλλά μετά την κατάθεση της αίτησης
στο Ειρηνοδικείο Χανίων, ήρθε ο συμβιβασμός με τις πιστώτριες Τράπεζες
και απλά επικυρώθηκε  ,για την εκτέλεση αυτού .από το Ειρηνοδικείο
Χανίων.
 Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ,  φανερά ενθουσιασμένη, χαιρετίζει τις αποφάσεις του
Ειρηνοδικείου Χανίων,οι οποίες δυναμώνουν την προσπάθεια των
καταναλωτών να ρυθμίσουν το χρέος τους, μέσω των Ενώσεων Καταναλωτών.
και να απαλλαγούν από αυτό ,κλείνοντας τα αυτιά τους στις κακόβουλες
προσπάθειες κάποιων Τραπεζικών υπαλλήλων ,που ακόμα και μέχρι σήμερα
,προσπαθούν να τους αποτρέψουν από την ένταξη τους ,στις ευνοϊκές
διατάξεις του Νόμου 3869/2010, αλλά και συνάμα βοηθά, στην αποβολή του
φόβου,και της παραπληροφόρησης ,ότι θα χάσουν περιουσιακά στοιχεία.Η
παραπάνω πρώτη περίπτωση, διατρανώνει πανηγυρικά την εμπιστοσύνη προς
τα Ελληνικά Δικαστήρια και στους ΄Ελληνες δικαστές, διότι όχι μόνο ο
καταναλωτής δεν έχασε  τα περιουσιακά του στοιχεία, αντιθέτως μάλιστα,
υπήρξε ρύθμιση του χρέους του ,κατά  την δική του οικονομική
δυνατότητα και απαλλαγή μέρους από αυτό.
Ευελπιστούμε ότι οι νέες  αποφάσεις του Ειρηνοδικείου Χανίων , θα
οδηγήσουν τις Τράπεζες να αναλογιστούν τις ευθύνες τους,  για την
υπερχρέωση των νοικοκυριών και να αλλάξουν πολιτική,  στην  αποδοχή
των εξωδίκων προτάσεων των δανειοληπτών , ώστε να επιτυγχάνεται
συμφωνία, στο εξωδικαστικό στάδιο και να μην απαιτείται η προσφυγή,
στα Ειρηνοδικεία. Καλό είναι (οι Τράπεζες) ,να δουν τους
δανειολήπτες-πελάτες τους, με το ίδιο πνεύμα του χθεσινού
καλωσορίσματος, που τους οδήγησαν σε χρέωση,  σήμερα οφείλουν ,να
τους συνδράμουν, για τη ρύθμιση τους χρέους τους αφού αλλάξουν και
αφήσουν πίσω τους, το υπεροπτικό  ύφος και την αλαζονεία."

Δεν υπάρχουν σχόλια: