Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Δευτέρα 1 Αυγούστου 2011

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ Ε.Π.Κ.ΧΑΝ ,ΣΧΕΤ " ΜΕ ΤΙΣ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚ​ΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ"

 31 Ιουλίου 2011, 18:07 Ε.Π.Κ.ΧΑΝ (ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ
ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ Τροποποίηση του ν. 3758/2009 για τις «Εταιρείες Ενημέρωσης οφειλετών για ληξιπρόθεσμες απαιτήσεις και άλλες διατάξεις» "Άρθρο 19"

Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ(ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ), θα ήθελε να τοποθετηθεί ,με στοχευμένες και συγκεκριμένες προτάσεις ,με σκοπό την αναβάθμιση ενός Νομοσχεδίου και προσδοκά την εξυπηρέτηση όχι μόνο των Οικονομικών συμφερόντων του καταναλωτή, αλλά και να τον βοηθήσει να ηρεμήσει και να ισορροπήσει ως δανειολήπτης.

Επί του Νομοσχεδίου

Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ προτείνει:

- Το 2ο εδάφιο της παρ. 2 πρέπει να τροποποιηθεί ως εξής: «Η τηλεφωνική επικοινωνία με τον οφειλέτη επιτρέπεται να πραγματοποιείται από τις 9.00 έως14.00, μόνο τις εργάσιμες ημέρες.»

Αιτιολόγηση

Η E.Π.Κ.ΧΑΝ, λαμβάνει διαρκώς καταγγελίες από οφειλέτες για ενοχλήσεις κατά τις ώρες κοινής ησυχίας.- Το 4ο εδάφιο της παρ. 2 πρέπει να αντικατασταθεί ως εξής: «Απαγορεύεται η επικοινωνία στο χώρο εργασίας του οφειλέτη, ακόμα και αν έχει δηλωθεί ο συγκεκριμένος τηλεφωνικός αριθμός ως μοναδικός αριθμός επικοινωνίας. Αιτιολόγηση

Έχει παρατηρηθεί ότι ακόμα και στις περιπτώσεις που ο οφειλέτης έχει δηλώσει ως μοναδικό αριθμό επικοινωνίας το τηλέφωνο της εργασίας του, Η κλήση σε εργασιακό χώρο από Εταιρία ή πιστωτικό ίδρυμα, όταν απαντά τρίτος συνάδελφος ή συνεργάτης ή ακόμα και εργοδότης, οδηγεί αβίαστα στο συμπέρασμα ότι πρόκειται για ληξιπρόθεσμη οφειλή και μειώνει την αξιοπιστία του υπαλλήλου, στιγματίζοντάς τον εργασιακά.

- Στο παρ. 2 πρέπει να προστεθούν τα εξής: Στο α. 4 παρ. 4 του 3758/2009 αντικαθίσταται το εδ. 2 ως εξής: «Η επικοινωνία με τον οφειλέτη πρέπει να γίνεται σύμφωνα με τις αρχές της παρ. 1 εντός εύλογου χρόνου και με συχνότητα οχλήσεων όχι πέραν της μίας ανά μήνα.»

Οταν ο δανειολήπτης, έχει αιτήσει να ρυθμίσει το χρέος του βάσει του Ν.3869/2010, είτε βρίσκεται σε εξώδικη ρύθμιση, είτε η αίτησή του έχει κατατεθεί στο Ειρηνοδικείο, η Τράπεζα να αναλαμβάνει να ενημερώνει εντός 3 ημερών την Εταιρεία, ώστε να παύει η όχληση των δανειοληπτών.

Για την Ε.Π.Κ.ΧΑΝ

Η Πρόεδρος

Ιωάννα Μελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: