Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

Ε.Π.Κ.ΧΑΝ: "ΟΧΙ θύματα της ΔΕΗ οι καταναλωτές"

Τρίτη, 21 Ιουνίου 2011

Το ηλεκτρικό ρεύμα ,είναι ένα σημαντικό αγαθό,το οποίο ακριβοπληρώνει ο ΄Ελληνας Καταναλωτής, συγκριτικά με τον Ευρωπαίο καταναλωτή, μαζί με τις διάφορες ενσωματωμένες προσαυξήσεις.Σήμερα ,πλήθος Ελλήνων καταναλωτών ,στερείται λόγω οικονομικής αδυναμίας αυτό το αγαθό, υπάρχουν καταναλωτές που βρίσκονται χωρίς σύνδεση ,πάνω από χρόνο και ποτέ δεν ακούστηκε φωνή συμπαράστασης των Διοικούντων την ΔΕΗ, αλλά ούτε συναντήσαμε ως Οργάνωση των καταναλωτών, την συμπαράσταση των εργαζομένων, παρά, από θέση του ισχυρού του αφέντη,(να σφυρίζουν αδιάφορα) ,αντιμετωπίζοντας , τον μη έχοντα καταναλωτή, αυταρχικά, κόβοντας του το ρεύμα ,( σημαντικό βιοτικό αγαθό ),επικαλούμενοι την Νομοθεσία.Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ ,σήμερα γεμάτη οργή και θυμό,γιατί δε θέλει "θύμα" της ΔΕΗ τον καταναλωτή, αντιστρέφει την Νομοθεσία,και καλεί τους αυθαιρετούντας εις βάρος των οικονομικών συμφερόντων του καταναλωτή, αλλά και της ασφάλειας της υγείας του καταναλωτή, με το κατέβασμα των διακοπτών παροχής ρεύματος, να απολογηθούν δημόσια, έχουν το δικαίωμα αυτό ; Οι Εισαγγελικές αρχές το γνωρίζουν;
Ο κάθε εργαζόμενος ,έχει δικαιώματα τα οποία σήμερα θίγονται είτε με μνημόνιο,η και χωρίς αυτό, μπορεί ελεύθερα να τα εκφράσει, αρκεί να μη θίγονται δικαιώματα άλλων πολιτών.Απαιτούνε οι εργαζόμενοι της ΔΕΗ, διασφάλιση εργασίας, θεμιτό είναι, και εμείς μαζί τους είμαστε, δεν λέμε κατάργηση της εργασίας και ουρά στα φιλάνθρωπα συσσίτια, αλλά μακριά η δική τους διεκδίκηση δικαιωμάτων, από τα δικαιώματα των καταναλωτών, ειδικά σε τουριστική περίοδο, σε περίοδο ζέστης, που η κάθε διακοπή θα φέρει αρνητικές συνέπειες στην συντήρηση των τροφίμων , με αποτέλεσμα να παίζεται η ασφάλεια αυτών, και να δημιουργείται κίνδυνος για την υγεία των καταναλωτών, αλλά και φθορά ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών μηχανημάτων, με τις απότομες διακοπές ρεύματος, που σύμφωνα με τους καταχρηστικούς όρους των συμβάσεων της ΔΕΗ, η ευθύνη ρίχνεται , πάντα τεχνηέντως στον καταναλωτή.
Δεν εναντιωνόμαστε στα εργατικά δικαιώματα των εργαζομένων στην ΔΕΗ, εναντιωνόμαστε στην δημιουργία αρνητικού προσήματος για τον καταναλωτή, που θα επιβαρυνθεί αφενός να πληρώσει τα πάγια των ωρών, των ημερών, μη δοσμένης κατανάλωσης, δηλαδή ο καταναλωτής, αυθαίρετα και ετσιθελικά να στερείται της παροχής ρεύματος,ενώ είναι συνεπής στην πληρωμή του λογαρισμού ρεύματος που καταναλώνει και του έχει χρεώσει η ΔΕΗ..

Επειδή υπάρχουν και άλλοι τρόποι,που μπορούν οι εργαζόμενοι της ΔΕΗ, να διαμαρτυρηθούν,να εκφράσουν την διαμαρτυρία τους την δυασαρέσκεια τους , απέναντι σε αυτά που μέλει να χάσουν, ας τους χρησιμοποιήσουν, αρκεί οι ευφερευτημένοι τρόποι, να μη αποβαίνουν εις βάρος των καταναλωτών, δεν κάνουμε καμία υπομονή ως καταναλωτές, οι οποίοι έχουμε αιτήσει να έχουμε ενέργεια, βάσει υπογραμμένη σύμβασης με τη ΔΕΗ,, ούτε δεχόμαστε κανένα να χρησιμοποιεί δικά μας δικαιώματα για να ασκήσει πίεση διεκδικώντας κλαδικά δικαιώματα.
Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, επανειλημμένα ζήτησε την επιείκεια της ΔΕΗ ,για παροχή ρεύματος , στα φτωχά νοικοκυριά, δεν την είχε, ποτέ όμως , δεν συναντήσαμε την συμπαράσταση των εργαζομένων της ΔΕΗ, ποτέ δεν μίλησαν υπέρ των καταναλωτών εκείνων, που η στέρηση απασχόλησης, η ασθένεια, τους οδήγησε στην στέρηση του ρεύματος,κανένα Δελτίου Τύπου τους, δεν αναφέρεται σαυτή την ομάδα, των καταναλωτών της διπλανής πόρτας, στους καταναλωτές που ανέχεια τους οδήγησε να αυτοχερήσουν, και να χαθούν .
Τέλος η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, ζητά από τους καταναλωτές, που θα υποστούν βλάβη λόγω των διακοπών της ΔΕΗ , είτε στον ηλεκτρολογικό-ηλεκτρονικό μηχανισμό που διαθέτουν, αλλά και σε τρόφιμα λόγω μακράς διακοπής , να το καταγγείλουν αυτοπροσώπως στα γραφεία της.Κάθε ζημιωμένος καταναλωτής μπορεί να δέχεται ενημέρωση στα τηλέφωνα 2821092666 και 2821092306

Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης (Ε.Π.Κ.ΧΑΝ)

Ιωάννα Μελάκη
ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Α/Μ35

Ταχ.δ/νση:Πλ.1866 Αρ.2
Email: epkxan@gmail.com
Τηλ-Φαξ:2821092666-28210 92306

Δεν υπάρχουν σχόλια: