Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

" Καταναλωτές, προσοχή στις ενδείξεις του μετρητή της ΔΕΗ"


Επειδή ,συνεχώς υπάρχουν παράπονα και διαμαρτυρίες, από οικιακούς καταναλωτές  της ΔΕΗ, στην Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, τα  οποία διαβιβάστηκαν στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, για τις οφειλόμενες ενέργειες  από αυτήν ,.(για την προστασία των καταναλωτών), βάσει των οποίων  κλήθηκε  από αυτήν ,η Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού να απαντήσει, παραθέτουμε τις απόψεις της ΔΕΗ  οι οποίες μας  κοινοποιήθηκαν από αυτήν ,για την πολιτική της, και  για ενημέρωση των καταναλωτών.
1)Η ΔΕΗ, στο οικιακό τιμολόγιο ,εφαρμόζει τετραμηνιαίο σύστημα καταμέτρησης ,με διμηνιαία έκδοση λογαριασμών.Στον ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΌ λογαριασμό γίνεται ο υπολογισμός της αξίας της κατανάλωσης ρεύματος και ταυτόχρονα αφαιρείται το ποσό που έχει ήδη πληρωθεί στον ΕΝΑΝΤΙ λογαριασμό. Η χρέωση για την κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος οικιακής χρήσης είναι το άθροισμα της χρέωσης για την καταναλωθείσα ενέργεια (Ευρω  ανά  ΩΧΒ)  και της χρέωσης για το πάγιο (ΕΥΡΏ ανά Τετράμηνο).
 2)Η ΔΕΗ, θέσπισε την δυνατότητα συμμετοχής εκάστου ενδιαφερομένου καταναλωτή ,στην καταμέτρηση της κατανάλωσής του.Έτσι , μπορεί πλέον να δώσει την ένδειξη του μετρητή του και να λαμβάνει κάθε δίμηνο εκκαθαριστικό λογαριασμό, με βάση την πραγματική του κατανάλωση, αντί για έναντι.
 3)Η καταχώρηση της ένδειξης μπορεί να γίνει είτε τηλεφωνικά, καλώντας τον αριθμό 10410 ,από σταθερό τηλέφωνο, ή μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ (www.dei.gr).
 4)Παρά τις διαβεβαιώσεις της επιχείρησης μέσω αλληλογραφίας η οποία κοινοποιείται και στην Ε.Π.Κ.ΧΑΝ , για την καλή διαχείριση των καταναλωτών, η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ συστήνει επαγρύπνηση, προσοχή ,διότι δεν δέχεται τις ετεροχρονισμένες συγνώμες, όταν καταγγέλλουμε τα"λάθη" της και συγκεκριμένα ,όταν καλούμαστε να πληρώσουμε παραπάνω ποσό,  από το καταναλώμενο ρεύμα και μετά στην αιτιολογία τους ,μας αναφέρουν "δυσλειτουργία" στον μετρητή.
 Τέλος η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, καλεί τους καταναλωτές ,να παρατηρούν τον μετρητή της ΔΕΗ  που έχουν στο σπίτι τους και να τον αντιπαραβάλλουν με τα ΚW ,της χρέωσης τους   και σε περίπτωση που διαπιστώσουν ότι οι ενδείξεις του μετρητή δεν συμβαδίζουν με τις αναγραφόμενες στους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς  χρεώσεις ,να απευθύνονται άμεσα  στα τηλέφωνα 282109266 και 2821092306 αλλά και  ηλεκτρονικά  στο  email :  epkxan@gmail.com , στο Γραφείο Προστασίας του Καταναλωτή της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ και να το καταγγέλλουν.

                           
                                             Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης


                                                                                Ιωάννα   Μελάκη

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ  ΚΡΗΤΗΣ
ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ Ν. ΧΑΝΙΩΝ
                    ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Α/Μ35               
Ταχ.δ/νση:Πλ.1866  Αρ.2
                                                     Email: epkxan@gmail.com                                                         
Τηλ-Φαξ:2821092666-28210 92306

Δεν υπάρχουν σχόλια: