Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Δευτέρα 18 Απριλίου 2011


Κρήτη

Δευτέρα, 18 Απριλίου 2011 | 17:10
Η Ένωση Καταναλωτών Χανίων καταγγέλει αισχροκέρδεια στο Παλιό Λιμάνι
Πρόσφατες καταγγελίες, δέχτηκε η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Ν.Χανίων , για προϊόντα που προσφέρονται από επιχειρήσεις στο λιμάνι των Χανίων.
Η καταγγελία έχει ως εξής:

Μπορεί οι τιμές να είναι ελεύθερες, αλλά δεν είναι δυνατό μία μπάλα παγωτού σε χωνάκι, με γεύση βανίλιας ,να πουλιέται 1,60 σε διερχόμενο πελάτη και όταν ο πελάτης επιλέξει δύο μπάλες να καλείται να πληρώσει 3,20 και αν το παιδί του θέλει και σιρόπι, να χρεωθεί επιπλέον 1,20 Δηλαδή ένα παγωτό χωνάκι με δύο μπάλες και σιρόπι να τιμάται 4,40 Ευρώ;

Την καταγγελία αυτή την έκανε μητέρα ,που έκανε βόλτα στο λιμάνι των Χανίων΄, με το παιδί της που της ζήτησε να του αγοράσει το εν λόγω παγωτό, το οποίο του το πήρε μεν , αλλά σε συνέχεια μας παραπονέθηκε για την ακρίβεια με την φράση "έλεος πια κάνετε κάτι".

Για ενημέρωση των καταναλωτών ,που θα επιλέξουν αυτές τις ημέρες να επισκεφθούν τα καταστήματα εστίασης και αναψυχής στο λιμάνι των Χανίων τους συνιστούμε:

1)Να ζητούν πάντα τιμοκατάλογο από την επιχείρηση και να ερευνούν τις τιμές των τιμοκαταλόγων και εάν τις βλέπουν υπερβολικές να αποφεύγουν να αγοράζουν από το κατάστημα αυτό.
2)Να παίρνουν πάντα απόδειξη.
3)Να προσπαθήσουν να περάσουν στα παιδιά τους την σύνεση και την υπομονή.
Για τους επιχειρηματίες

-Ζητάμε πλήρη συμμόρφωση με τις Νομοθετημένες διατάξεις.
-Ζητάμε σεβασμό στην οικονομική διαχείριση του πελάτη.

Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, επειδή η καταγγελία ήταν επώνυμη και είχε και προσδιορισμό, κάλεσε την επιχείρηση να την ενημερώσει ,όπως και θα καλέσει και το Συλλογικό Όργανο των καταστηματαρχών του λιμανιού ΠΡΟΣΕΧΩΣ , για ενημέρωση και συζήτηση του θέματος και εύρεσης μίας λύσης αποφυγής υπερβολικών τιμών.

Για Καταγγελίες των καταναλωτών, τόσο για προστασία και ενημέρωση επί των δικαιωμάτων τους, αλλά και ενημέρωση των επιχειρηματιών των καταστημάτων εστίασης και αναψυχής ,στο Γραφείο Προστασίας του Καταναλωτή της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, και στα τηλέφωνα 2821092666 και 2821092306


www.flashnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: