Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

Ληγμένα αλλαντικά… στα ράφια σούπερ μάρκετ!



Πρώτη καταχώρηση: Κυριακή, 27 Φεβρουαρίου 2011, 10:56
«Μπαγιάτικη» γαλοπούλα αγόρασε ένας «απρόσεκτος» καταναλωτής, καθώς οι υπεύθυνοι της αλυσίδας σούπερ μάρκετ… δεν μερίμνησαν να αποσύρουν εγκαίρως τη συσκευασία γαλοπούλας από τα ράφια του ψυγείου του καταστήματος.

Έτσι, μετά από 13 ολόκληρες ημέρες, αφότου είχε λήξει, η γαλοπούλα βρήκε τον αγοραστή της, ο οποίος όταν έφτασε σπίτι του και παρατήρησε τυχαία τη συσκευασία… διαπίστωσε ότι μόλις είχε αγοράσει ένα ληγμένο προϊόν.

Όπως καταγγέλλει στη zougla.gr επισκέφτηκε το εν λόγω κατάστημα που βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη, στις 29/01/11 και μεταξύ άλλων έβαλε στο καρότσι του το αλλαντικό, καπνιστή Γαλοπούλα, αλλά δεν είχε προσέξει ότι ως ημερομηνία λήξης αναγραφόταν 16/01/11.



Δηλαδή, είχαν παρέλθει 13 ημέρες και το συγκεκριμένο αλλαντικό ήταν στα ράφια του καταστήματος.



Του έμεινε η γαλοπούλα… αμανάτι!


Ο καταγγέλλων μας αναφέρει: «Σε επικοινωνία που είχα με το σούπερ μάρκετ με ενέπαιξαν, καθώς δεν μου έδιναν τον υπεύθυνο καταστήματος αλλά μόνο τον υπάλληλο στο τμήμα αλλαντικών.

Μάλιστα σε επιμονή μου, έβαζαν σκοπίμως αναμονή και μου έκλεισαν το τηλέφωνο. Σε επικοινωνία στα κεντρικά (Αθήνα) έδωσα όλα τα απαραίτητα στοιχεία προς εξυπηρέτησή τους, με σκοπό τη διαφύλαξη των καταναλωτών.

Επικοινώνησε τηλεφωνικά κάποιος υπεύθυνος για να μου αναφέρει την «πιθανότητα λάθους» στο συγκεκριμένο κατάστημα! Αν ο συγκεκριμένος βλέπει πιθανότητες, εγώ βλέπω γεγονότα που ενδεχομένως να έχουν βλάψει ήδη συνανθρώπους μου που έσπευσαν αγόρασαν και πιθανώς κατανάλωσαν τα ανάλογα προϊόντα.

Δυστυχώς, για το τόσο σοβαρό αυτό θέμα, δεν έλαβα καμία επίσημη απάντηση ηθικής αποζημίωσης από κανέναν. Ούτε καν έσπευσαν να μου αντικαταστήσουν το ληγμένο προϊόν! Λυπάμαι πραγματικά, καθώς το συγκεκριμένο περιστατικό αντικατοπτρίζει την υπάρχουσα κατάσταση που είναι ιδιαίτερα λυπηρή και επικίνδυνη».

Όπως θα καταλάβατε, ο καταναλωτής όχι μόνο αγόρασε ληγμένο προϊόν, αλλά έγινε μπαλάκι μεταξύ των υπευθύνων, ενόσω προσπαθούσε να βρει το δίκιο του!

Μήπως οι υπεύθυνοι θα έπρεπε να είναι πιο παρατηρητικοί και να κάνουν πιο προσεκτικά τη δουλειά του, προκειμένου να αποφευχθούν παρόμοια περιστατικά σε βάρος των καταναλωτών;
Τελευταία ενημέρωση: Κυριακή, 27 Φεβρουαρίου 2011, 19:27
zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: