Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2011

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αθήνα, 7 Φεβρουαρίου 2011

Κώστας Πουπάκης: Κυβέρνηση απεριορίστων ευθυνών με τα αδιέξοδα εισπρακτικά μέτρα και στις αστικές συγκοινωνίες εις βάρος των καταναλωτών
Σειρά ερωτήσεων κατέθεσε στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή ο ευρωβουλευτής Κώστας Πουπάκης με τις οποίες καταδεικνύει τους τρόπους με τους οποίους η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ παραβιάζει τα δικαιώματα των καταναλωτών- χρηστών Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.
Ο έλληνας ευρωβουλευτής εστιάζει στον αποκλειστικά εισπρακτικό χαρακτήρα των μέτρων χωρίς την παράλληλη αναβάθμιση της εξυπηρέτησης ή βελτίωση των μεταφορικών υποδομών και την περαιτέρω αφαίμαξη των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων από τις αυξήσεις των εισιτηρίων, καθώς και τον κίνδυνο οι καταναλωτές να μην αποζημιωθούν για υπηρεσίες που δεν απολαμβάνουν με ευθύνη της κυβέρνησης και του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών. Πρόκειται για τη νοµικά αυτονόητη υποχρέωση των φορέων των αστικών συγκοινωνιών να αποζηµιώνουν τους πολίτες που δεν µπόρεσαν να κάνουν χρήση των δελτίων απεριορίστων διαδροµών λόγω εσωτερικών λόγων  του αρμόδιου Οργανισμού (π.χ. δικαιολογημένων  απεργιών στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς).
Πιο συγκεκριμένα, στην Επιτροπή τέθηκαν τα ακόλουθα ζητήματα:
1.     Πώς διασφαλίζεται η προστασία των ευπαθών κοινωνικών ομάδων από μέτρα εισπρακτικού χαρακτήρα την ώρα μάλιστα που δεν αναβαθμίζονται οι υπηρεσίες μετακίνησης;
2.     Πώς διασφαλίζεται η απρόσκοπτη πρόσβασή τους σε βασικά κοινωνικά αγαθά όπως η μετακίνηση όπως προβλέπουν σαφώς οι σχετικές ευρωπαϊκές Οδηγίες;
3.     Με ποιο τρόπο ο καταναλωτής-επιβάτης Μέσων Μαζικής Μεταφοράς μπορεί να διεκδικήσει το δικαίωμα αποζημίωσης για χρήματα που έχει καταβάλει για την αγορά κάρτας απεριορίστων διαδρομών όταν ο Οργανισμός λόγω υπαιτιότητάς του αδυνατεί να τον εξυπηρετήσει;
4.     Πώς μπορεί ο καταναλωτής - χρήστης Μέσων Μαζικής Μεταφοράς να διεκδικήσει επιπλέον αποζημίωση για χρήματα που έχει καταβάλει προκειμένου να μετακινηθεί τις ημέρες που ο Οργανισμός δεν είχε τη δυνατότητα να εξυπηρετήσει;
5.     Ποια είναι τα δικαιώματα του πολίτη καταναλωτή όταν καλείται να πληρώσει την ανεπάρκεια των αρμόδιων φορέων να περιορίσουν τη λαθρεπιβίβαση;
Όπως δηλώνει ο Κώστας Πουπάκης: «οι αυξήσεις των εισιτηρίων που αποφάσισε η κυβέρνηση καθιστούν πολυτέλεια τη μετακίνηση για εκατοντάδες χιλιάδες συμπολίτες μας οι οποίοι καλούνται να ξοδεύουν ακόμα και έναν ολόκληρο μισθό το χρόνο για εισιτήρια .Η κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ παίρνει για μια ακόμη φορά αδιέξοδα εισπρακτικά μέτρα την ίδια στιγμή που με ευθύνη της προσφέρει ολοένα πιο υποβαθμισμένες δημόσιες συγκοινωνίες. Οι επιβάτες ταλαιπωρούνται και μάλιστα κινδυνεύουν να μην αποζημιωθούν για προπληρωμένες υπηρεσίες που δεν απολαμβάνουν. Οι καταναλωτές έχουν και δικαιώματα, ενώ η κυβέρνηση έχει και υποχρεώσεις, πράγμα που φαίνεται να αγνοεί προκλητικά».

* Συνημμένα οι σχετικές ερωτήσεις όπως κατατέθηκαν στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή

Δεν υπάρχουν σχόλια: