Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011

ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΡΙΑ

Αξιότιμη Κυρία Μελάκη,

Σας συγχαίρω για την πολύτιμη βοήθειά σας και για την στήριξη σας.

Σας αποστέλλω αυτό το email και σας παρακαλώ να με βοηθήσετε με την γνώμη σας σχετικά με το νομοσχέδιο Κατσέλη. Έχω κάνει τις αιτήσεις για εξωδικαστικό συμβιβασμό μέσω δικηγόρου τον οποίο πλήρωσα 450 ευρώ και για μένα και για τον σύζυγό μου εδώ και ένα μήνα χωρίς καμμία απάντηση από τις τράπεζες. Μου είπε ο δικηγόρος ότι τώρα πρέπει να ακολουθηθεί η διαδικασία του ειρηνοδικείου. Μου ζητάει τα εξής:
Για την αίτηση στο Ειρηνοδικείο:
  • Κατάθεση της αίτησης και παρακολούθηση της πορείας: 340€
  • Για τη συζήτηση της αίτησης: 260€
  • Για τις επιδόσεις: 80€ ανά Τράπεζα

2. Για την αίτηση ασφαλιστικών για την πρώτη κατοικία:
  • Κατάθεση της αίτησης 200€
  • Για τη συζήτηση της αίτησης: 259€
  • Για τις επιδόσεις: 45€ ανά Τράπεζα

Επισημαίνω ότι το στεγαστικό μου δάνειο δεν έχει καταγγελθεί γιατί πληρώνω πάντα την τέταρτη ληξιπρόθεσμη δόση και δεν μου το καταγγέλουν με τρεις ληξιπρόθεσμες. Υπάρχουν αλλά δάνεια καταναλωτικά καταγγελμένα χωρίς βέβαια να μου έχει έρθει κάποιο εξώδικο.

Θα ήθελα να ρωτήσω το κόστος για την διαδικασία αυτή είναι τόσο μεγάλο?

Γνωρίζετε τι ποσοστό μηνιαίας δόσης θα ορίσει το δικαστήριο ώστε να διασωθεί η πρώτη κατοικία? Σας ρωτάω γιατί το 85% της εμπορικής αξίας του ακινήτου μου είναι 136.000 (εμείς χρωστάμε 170.000 και οι δύο)και αν μας το βάλει αυτό το ποσό για 20 χρόνια η δόση θα είναι περίπου 750 – 800 €. Πράγμα το οποίο θα είναι αδύνατον όσο ο σύζυγος είναι άνεργος. Γιατί εμείς αυτήν τη στιγμή τα εισοδήματα μας είναι 945€ εγώ και 450€ του συζύγου για 8 μήνες ακόμα από το ταμειο ανεργίας.

Επίσης ο σύζυγος έχει στην κατοχή του μια μηχανή. Έχει ένα δάνειο καταναλωτικό το οποίο πληρωνόταν κανονικά. Υπάρχει περίπτωση να την κατασχέσουν?

Σας παρακαλώ θα ήθελα να μου αφιερώσετε λίγο από τον πολύτιμο χρόνο σας με μια απάντηση.

Είμαι στα πρόθυρα της κατάρρευσης.

Ευχαριστώ,

Δεν υπάρχουν σχόλια: