Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

Η ΕΠΕΙΑ μήπως ΔΕΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ επαρκώς τα Δίκτυα Πωλήσεων έναντι των δικτύων Είσπραξης Ασφαλίστρων;

Μέγεθος γραμματοσειράς
  μεγένθυση γραμματοσειράς
Συντάκτης / NextDeal
Τετάρτη, 10 Νοεμβρίου 2010 10:46
Στις 30.11.2010 λήγει η προθεσμία για διαβούλευση του σχεδίου απόφασης της ΕΠΕΙΑ για τον Κώδικα Δεοντολογίας των φορέων της ασφαλιστικής αγοράς και το www.nextdeal.gr επισημαίνει κάτι που θα αποβεί πιθανόν σε βάρος των Δικτύων Πωλήσεων.

Στο άρθρο 15 αυτού του σχεδίου όπως διαβάζουμε απαγορεύεται στο Δίκτυο Είσπραξης Ασφαλίστρων να απαντά σε ερωτήσεις που σχετίζονται με το προϊόν ή να παρέχει οποιαδήποτε πληροφορία στον Πελάτη που εμπίπτει στις υποχρεώσεις και στο επαγγελματικό αντικείμενο του Δικτύου Πώλησης. Είναι γνωστό υπενθυμίζουμε ότι οι Φορείς της ασφαλιστικής αγοράς είναι τρεις: Δίκτυα πωλήσεων, Διαμεσολαβούντες και Εταιρείες.
Άποψή μας είναι ότι τα Δίκτυα Πωλήσεων πιθανόν να χάσουν πελατεία και εισοδήματα από ενέργειες κακόπιστων Δικτύων (και Υποδικτύων) είσπραξης.

Στη σημερινή κατάσταση γίνεται «άγρια στρατολόγηση»
ανταγωνιστών με φανερά και «αφανή» ανταλλάγματα σε συνέδρια, συναντήσεις και «εν ψυχρώ»… χαρτοφυλάκια και ασφαλιστές «μετακινούνται» μέρα μεσημέρι!
Ειδικά κονδύλια πηγαίνουν σε ειδικούς «στρατολόγους» και «λάμόγια» που εισπράττουν «αέρα» σε βάρος «κοπαδιών» εταιρειών που κλείνουν ή όχι… Απαιτείται αυστηρή εποπτεία και μηχανισμοί προστασίας χαρτοφυλακίων και πελατών των διαμεσολαβούντων από τα «αρπακτικά».

Απαιτούνται αυστηρότατες ποινές εναντίον δικτύων και εταιρειών. Δεν είναι τόσο απλό. Ανίερες προτάσεις και συμπαιγνίες έχουν πρόσφορο έδαφος στο σύστημα είσπραξης από τρίτους-πλην αρμοδίου ασφαλιστή.

Και οι πελάτες συμπράττουν με «οδηγίες» κάποιων. Μην καταλήξουμε σε «κανιβαλισμούς» συμβολαίων και δικτύων.
Ο καλύτερος προστάτης των συμφερόντων του πελάτη κατά τεκμήριο είναι ο ασφαλιστής του, με αρκετές εξαιρέσεις και προβλήματα λιγότερα από το όργιο διαφθοράς μεταφοράς συμβολαίων από εταιρεία σε εταιρεία και ασφαλιστή σε ασφαλιστή.
Άλλωστε θα ξεκινήσουν και οι ισορροπίες ή ανισσοροπίες των συμβολαίων Αστικής Ευθύνης Ασφαλιστών.

Υ.Γ.: Κρίμα που οι σύλλογοι διαμεσολαβούντων δεν αφιέρωσαν τον ΑΝΑΛΟΓΟ ΧΡΟΝΟ να προστατέψουν τα συμφέροντα των μελών τους. Κρίμα που διάφοροι αξιόλογοι πρώην πρόεδροι δεν μπήκαν μπροστά για αυτά τα θέματα και επέλεξαν θέματα «μικροπολιτικής» (διαμάχες, ομοσπονδίες, παρελθοντολογία, εσωστρέφεια) δευτερευούσης αξίας σε σχέση με αυτά της Εποπτείας.
Ε.Σ.

Μπορείτε να δείτε το σχέδιο απόφασης της ΕΠΕΙΑ για των Κώδικα Δεοντολογίας στο συνημμένο αρχείο -σύνδεση δείτε επίσης στο κάτω μέρος της σελίδας

Δεν υπάρχουν σχόλια: