Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2009

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ " Καταγγελία για την Υπηρεσία Παροχών του Ι.Κ.Α Χανίων"

|



Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ οφείλει να διαμαρτυρηθεί για την αυστηρότητα αντιμετώπισης ασφαλισμένου μέχρι εσχάτων από την Υπηρεσία Παροχών του Ι.Κ.Α Χανίων, με περίεργες αξιώσεις και συγκεκριμένα σύμφωνα με όσα αναφέρει η καταγγελία καταναλωτή ότι επισκεπτόμενος το Ι.Κ.Α Χανίων, είχε άσχημη αντιμετώπιση από υπαλλήλους της παραπάνω υπηρεσίας , στο αίτημα του να του χορηγηθούν τα χρήματα που είχε καταβάλει για την μετάβαση του ασθενούς παιδιού του μετά συνοδού στην Αθήνα ,την μη ικανοποίηση του αιτήματος του, διότι οι αρμόδιοι υπάλληλοι του Ι.Κ.Α έκριναν ότι τους παραπλανά και του αρνήθηκαν την παροχή που είχε δικαίωμα να αιτήσει.Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, έστειλε την καταγγελία στο Ι.Κ.Α στον αρμόδιο Διευθυντή, ζητώντας ενημέρωση και εξήγηση για τα όσα αναφερόταν στην καταγγελία ,η οποία ήταν καταγγελία ενός πατέρα 4 παιδιών (πολύτεκνου) ο οποίος είχε περάσει εγκεφαλικό, και έχει την ατυχία να έχει δύο παιδιά άρρωστα τα οποία χρήζουν ιατρικής παρακολούθησης και θεραπείας σε Νοσοκομείο των Αθηνών.Η καταγγελία αναφέρεται στην απαράδεκτη συμπεριφορά των υπαλλήλων του Ι.Κ.Α αλλά και στην άρνηση του Ι.Κ.Α να καταβάλλει τα εισιτήρια συνοδού όταν το ένα από τα δύο παιδιά μετακινήθηκε με πλοίο της Α.Ν.Ε.Κ για την Αθήνα, με την αιτιολογία ότι το παιδί , συνοδεύτηκε από την αδελφή του η οποία ήταν ανήλικη, πράγμα που δεν αποδεικνύεται από τα εισιτήρια καθότι δεν έχουν την μείωση του ανηλίκου αλλά την μείωση του πολύτεκνου.
Ο Πατέρας αναφέρει στην καταγγελία του ότι το παιδί συνοδεύτηκε από την γιαγιά του ,που είχε το ίδιο ονοματεπώνυμο με την κόρη του, και σήμερα ο αρμόδιος Διευθυντής δια της απαντήσεως του , εκτός της μη παραδοχής της αντιυπαλληλικής συμπεριφοράς των υπαλλήλων του, αντιθέτως μάλιστα τους επαινεί για το δύσκολο έργο τους, σαν να μη είναι η δουλειά τους, αιτεί προσκόμιση βεβαίωσης από τον καταναλωτή από την Ναυτιλιακή Εταιρεία Κρήτης,που να βεβαιώνει ότι το πρόσωπο που συνόδευσε το άρρωστο παιδί ,αν ήταν η γιαγιά ή η αδελφή, διαφορετικά δεν θα αποδώσει τα χρήματα της μετάβασης του συνοδού στον εν λόγο πατέρα.
Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ ,διαμαρτύρεται για την απάντηση του Ι.Κ.Α , έτσι όπως διαχειρίσθηκε την υπόθεση (πρωτοφανή για τα τοπικά δρώμενα ) ιδιαίτερα στην συγκεκριμένη οικογένεια που στην δεδομένη εικόνα της, χρειάζεται κοινωνική στοργή και όλων μας την αλληλεγγύη,η απαίτηση του Ι.Κ.Α της προσκόμιση βεβαίωσης που να δηλώνει ποιο ήταν στην δεδομένη περίπτωση το πρόσωπο συνοδός μας βρίσκει αντίθετους διότι και εμείς κάνουμε χρήση των υπηρεσιών μεταφοράς της Α.Ν.Ε.Κ και ουδέποτε μας ζητήθηκε η ηλικία μας, όταν αγοράζουμε ένα κοινό εισιτήριο, μη παιδικό. Ευχόμαστε οι υπηρεσίες του εν λόγω Φορέα, να λειτουργούν με την ίδια αυστηρότητα σε όλους τους ασφαλισμένους και σε όλες τις περιπτώσεις να είναι τόσο διευρενιτικοί,
και ετσιθελικά καινοτόμοι.
Επειδή η απαίτηση του Ι.Κ.Α από μας θεωρείται παραπάνω από τύποις και ουσίας, και προσθέτει μια ακόμα ταλαιπωρία στην ήδη ταλαιπωρημένη οικογένεια ,παρακαλούμε άμεσα την Υπηρεσία του να καλέσει τον ασφαλισμένο και να επανορθώσει ,δίδοντας τα χρήματα μεταφοράς του συνοδού του ασθενούς παιδιού, δεν είμαστε η Προϊσταμένη του Αρχή ,αλλά είμαστε η φωνή της κοινωνίας που διεκδικούμε την αλληλεγγύη και την κοινωνική προσφορά σε τέτοιες ιδιαίτερες κοινωνικές περιπτώσεις.
Η μη ενδεικνυόμενη κίνηση από τον παραπάνω Φορέα θα μας οδηγήσει να στείλουμε όλο το φάκελλο της παραπάνω καταγγελίας στο Συνήγορο του Πολίτη , αλλά και στο αρμόδιο Υπουργείο για τα περαιτέρω.

Η Πρόεδρος της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ

Ιωάννα Μελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: