Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2009

Λανθασμένες χρεώσεις και τρόπος αντίδρασης Προφυλάξεις

Είναι πολύ σημαντικό να χρησιμοποιείτε προσεκτικά και με ασφάλεια την τραπεζική σας κάρτα. Σεβόμενοι μερικούς απλούς κανόνες, αποφεύγετε τα προβλήματα:

- Απομνημονεύστε τον μυστικό σας κωδικό(PIN) και μην αφήνετε τρίτους να τον δουν την ώρα που τον πληκτρολογείτε. Αν είναι αδύνατο να απομνημονεύσετε τον κωδικό (PIN) φυλάξτε τον οπωσδήποτε χωριστά από την κάρτα.
- Φυλάτε την κάρτα σας σε ασφαλές σημείο και ελέγχετε κάθε τόσο αν είναι ακόμη εκεί.
- Μην αφήνετε ποτέ την κάρτα σας στο αυτοκίνητο ή στον χώρο εργασίας σας.
- Μην την τοποθετείτε κοντά σε μεταλλικά αντικείμενα (κλειδιά, κέρματα...) που θα μπορούσαν να την απομαγνητίσουν.
- Σημειώστε κάπου τον 16ψήφιο αριθμό της κάρτας σας και το τηλέφωνο όπου μπορείτε να δηλώσετε την απώλειά της.
- Φυλάξτε τις αποδείξεις των ΑΤΜ ως τη λήψη του μηνιαίου αποσπάσματος λογαριασμού.
- Σε περίπτωση λανθασμένης χρέωσης, εγείρετε αμέσως αντιρρήσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια: