Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2009

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για την-υποχρεωτική πλέον- ταυτοποίηση του καρτοκινητού σας

Πως θα βγάλετε ταυτότητα στο καρτοκινητό σας

Άρχισε και τυπικά από εχθές, η εφαρμογή της διαδικασίας ταυτοποίησης των συνδρομητών καρτοκινητής τηλεφωνίας και στο εξής η χρήση καρτοκινητού θα γίνεται επώνυμα. Πολλά είναι όμως τα ερωτήματα που φυσιολογικά έχει φέρει στους κατόχους η απόφαση αυτή. Παρακάτω ακολουθεί ένας οδηγός με τις συνηθέστερες απορίες που μπορεί να έχουν οι χρήστες καρτοκινητής τηλεφωνίας

Τι είναι η ταυτοποίηση;

Μέχρι πότε πρέπει να κάνω τη διαδικασία;

Τι κυρώσεις θα έχω εάν δεν τα δηλώσω;

Αν δεν δηλώσω τα στοιχεία μου μέχρι 30-7-2010 πάει να πεί ότι χάνω και τον αριθμό μου;

Που κάνω την ταυτοποίηση; Μπορω να κάνω την ταυτοποίηση τηλεφωνικά ή μέσω διαδικτύου;

Τι γίνεται αν το καρτοκινητό το χρησιμοποιεί το παιδί μου;

Τι δικαιολογητικά απαιτούνται για την ταυτοποίηση;

Τι γίνεται σε περίπτωση κλοπής ή απώλειας της συσκευής μου;

Eφ’ όσον ταυτοποιηθώ, θα υπάρχει το νούμερό μου στον τηλεφωνικό κατάλογο;

Δηλώνω και το IMEI της συσκευής; Αν σε ένα μήνα αλλάξω συσκευή, πρέπει να το ξαναδηλώσω;

Αν είμαι στο εξωτερικό, πως μπορώ να κάνω ταυτοποίηση των στοιχείων μου;



Τι είναι η ταυτοποίηση;

Ταυτοποίηση στην ουσία είναι η αντιστοίχιση κάθε αριθμού τηλεφώνου με στοιχεία ταυτότητας, δηλαδή η διαδικασία που αντιστοιχεί κάθε τηλεφωνικό αριθμό με ένα ονοματεπώνυμο. Πλέον ο αριθμός του κινητού (MSISDN) και της sim κάρτας (ICC ID) που έχει θα ταυτίζεται με τα στοιχεία ταυτότητας του χρήστη σε περίπτωση που ο συνδρομητής δεν είναι το ίδιο πρόσωπο με τον χρήστη.

Επιστροφή

Μέχρι πότε πρέπει να κάνω τη διαδικασία;

Όλοι οι νέοι συνδρομητές καρτοκινητής τηλεφωνίας, θα πρέπει να δηλώνουν τα στοιχεία ταυτότητας τους με την αγορά, προκειμένου να ενεργοποιηθεί η σύνδεσή τους. Για τους κατόχους καρτοκινητών που έχουν ενεργοποιήσει τη σύνδεσή τους μέχρι και 07/11/2009, η καταληκτική ημερομηνία για να δηλώσουν τα στοιχεία τους είναι η 30η Ιουλίου 2010.

Τι κυρώσεις θα έχω εάν δεν τα δηλώσω;

Εάν τα στοιχεία δεν δηλωθούν μέχρι την προβλεπόμενη ημερομηνία, η σύνδεση θα διακόπτεται.

Αν δεν δηλώσω τα στοιχεία μου μέχρι 30-7-2010 πάει να πει ότι χάνω και τον αριθμό μου;

Όχι ο αριθμός δεν χάνεται, απλά το καρτοκινητό φράσσεται προσωρινά είτε πρόκειται για νέο είτε παλιό συνδρομητή. Με την εφαρμογή της ταυτοποίησης επανέρχεται μετά κανονικά σε λειτουργία.

Που κάνω την ταυτοποίηση; Μπορώ να κάνω την ταυτοποίηση τηλεφωνικά ή μέσω διαδικτύου;

Η ταυτοποίηση γίνεται αποκλειστικά από τον κάτοχο του κινητού ή εξουσιοδοτημένου προσώπου σε καταστήματα κινητής τηλεφωνίας. Ειδικότερα για την Cosmote στα καταστήματα Cosmote, Γερμανός, ΟΤΕshops, για την Vodafone στα καταστήματα Vodafone και για την Wind στα καταστήματα Wind.

Τι γίνεται αν το καρτοκινητό το χρησιμοποιεί το παιδί μου;

Για τους ανήλικους κατόχους καρτοκινητών (κάτω των 18 ετών) προβλέπεται πως αυτοί θα πρέπει να συνοδεύονται από το γονέα ή τον κηδεμόνα τους κατά τη διαδικασία ταυτοποίησης. Εναλλακτικά ο γονέας θα πρέπει να έχει την ταυτότητα του παιδιού εάν δεν μπορεί να το πάρει μαζί του.

Τι δικαιολογητικά απαιτούνται για την ταυτοποίηση;

Πέραν της αίτησης τα δικαιολογητικά που πρέπει να έχει κανείς μαζί του είναι:

Α) Ταυτότητα ή διαβατήριο του κατόχου ή

Β) Σε περίπτωση αλλοδαπών αντίστοιχο έγγραφο/όπως φωτοτυπία άδειας παραμονής, δελτίο ειδικής ταυτότητας ομογενούς ή δελτίο ταυτότητας αλλοδαπού. Αν υπάρχει χρήστης που είναι διαφορετικό πρόσωπο από το συνδρομητή, τότε χρειάζεται και η ταυτότητα του χρήστη καθώς και το ονοματεπώνυμό του.

Τι γίνεται σε περίπτωση κλοπής ή απώλειας της συσκευής μου;

Σε περίπτωση κλοπής της κάρτας ή της συσκευής, η φράση “δεν βαριέσαι” που ίσχυε μέχρι σήμερα δεν ισχύει καθώς υπάρχει κίνδυνος το κινητό να χρησιμοποιηθεί για οποιοδήποτε σκοπό με το όνομα του αρχικού ιδιοκτήτη να “βαρύνεται” με τις ευθύνες. Για αυτό το λόγο θα πρέπει σε τέτοιες περιπτώσεις ο χρήστης να απευθύνεται αμέσως στην εταιρεία προκειμένου να απενεργοποιηθεί η σύνδεση

Eφ’ όσον ταυτοποιηθώ, θα υπάρχει ο αριθμός του κινητού μου στον τηλεφωνικό κατάλογο;

Είναι στη διακριτική ευχέρεια του χρήστη του κινητού για το εάν το κινητό του θα συμπεριλαμβάνεται στον τηλεφωνικό κατάλογο ή οχι καθώς υπάρχει σχετική επιλογή.

Δηλώνω και το IMEI της συσκευής; Αν σε ένα μήνα αλλάξω συσκευή, πρέπει να το ξαναδηλώσω;

Δεν είναι απαραίτητο να δηλώσετε τη συσκευή σας ή την αλλαγή της συσκευής.

Αν είμαι στο εξωτερικό, πως μπορώ να κάνω ταυτοποίηση των στοιχείων μου;

Η ταυτοποίηση για τους κατοίκους εξωτερικού γίνεται μέσω εξουσιοδότησης, εφόσον η εξουσιοδότηση είναι επικυρωμένη με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής (π.χ. από προξενείο, Αστυνομικό Τμήμα ή Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών).

Δεν υπάρχουν σχόλια: