Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Τρίτη 29 Ιουλίου 2008

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ

οι καταγγελίες για τις Τράπεζες είναι αρκετές.
Εμείς θέλοντας να σας παροτρύνουμε να μας καταγγέλετε
τις παράνομες και μη συμβατές, η και ακόμα καταχρηστικές
συμπεριφορές ορισμένων Τραπεζών ,σας παραθέτουμε μία.
Πήγε ο καταναλωτής σε ένα πολυκατάστημα γνωστής αλυσίδας
που εδρεύει στην πόλη μας να αγοράσει ένα aircondition στην
τιμή των 220 Ευρώ.Είδε και την πινακίδα που έγραφε ότι μπορεί
να το πληρώσει σε 10 άτοκες δόσεις,και αποφάσισε να κάνει
την περήφημη αγορά.
Τί έγινε η επιχείρηση του εκοψε μία απόδειξη με το ποσό των 220
Ευρώ, του το διαίρεσε και δια 10 και ο καταναλωτής ,πήρε το aircohdition
και χαρούμενος ότι 22 Ευρώ το μήνα θα μπορούσε να διαθέτει από τον
οικογενειακό του προυπολογισμό.Αλλά τα πράγματα δεν ήταν τόσο ευοίωνα
για τον καταναλωτή, διότι ο υπάλληλος που του διαχειρίστηκε την πώληση
τον είχε βάλει και είχε υπογράψει μία Τραπεζική σύμβαση με μία κάρτα με όρους
επιβαρυντικούς για τον καταναλωτή που ούτε καν διάβασε ,υπέγραψε, με το
σκεπτικό ότι θα πληρώνει μόνο 22 Ευρώ το μήνα.
Η επιχείρηση συνεργαζόμενη με την Τράπεζα είχε εκδόσει στο όνομα του
καταναλωτή μία κάρτα βίζα χωρίς να τον έχει εφοδιάσει με pin συναλλαγής.
Με τον τρόπο αυτό η αλυσίδα σε συνεργασία με την Τράπεζα τον κρατούσε
αποκλειστικό πελάτη, χωρίς να μπορεί να κάνει συναλλαγές αλλού
Εγινε καταγγελία στην Ενωση Προσταίας Καταναλωτών Ν.Χανίων , και η
Ενωση όχι μόνο διαπίστωσε τα παραπάνω, αλλά και είδε ότι ο καταναλωτής
επιβαρυνόταν και με τόκο 16,5% αλλά και με ένα ποσό 17,5 Ευρώ για την κτήση
κάρτας.Ο Καταναλωτής αφού ενημερώθηκε για την παράνομη πρακτική που είχε
στηθεί εις βάρος, του, αίτησε την διακοπή της κάρτας ,δεν πλήρωσε την πλέον
επιβάρυνση.Ο Καταναλωτής ευχαρίστησε την Ένωση και ένοιωσε ανακουφισμένος
που απαλλάχτηκε από αυτόν τον βραχνά

Δεν υπάρχουν σχόλια: