Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Δευτέρα 12 Μαΐου 2008

Σεβασμό στα δικαιώματα του επιβάτη-καταναλωτή

Η Ενωσή μας (Ε.Π.Κ.ΧΑΝ), αιτεί και απαιτεί από το Κράτος και από τους
διαχειριστές της ναυσιπλοΐας ,
σεβασμό στα δικαιώματα του επιβάτη-καταναλωτή.
Η απελευθέρωση της τιμής των ναύλων,εκ μέρους του Υπ. Εμπορικής
Ναυτιλίας,είχε σαν αποτέλεσμα την
ραγδαία αύξηση της τιμής των εισιτηρίων ,αυξήσεις που άγγιξαν έως
και το 130% σε πολλές εταιρείες
μέσα σε ένα χρόνο.Η ποιότητα παροχής υπηρεσιών δεν υπέστη βελτίωση,
αλλά υποβάθμιση,με τον Καταναλωτή
να εμμένει και να υπομένει τσουβάλιασμα,με ένα ταξίδι
άφιξης-αναχώρησης εξοντωτικό.
Η Πολιτεία με τις υπηρεσίες που διαθέτει απούσα,στο επικοινωνιακό
της παιχνίδι έχει πετύχει με τις ναυτιλιακές
εταιρείες , έχασε όμως την εμπιστοσύνη
του Καταναλωτή, ο επιβάτης-καταναλωτής καταγγελίες κάνει,αλλά
ανταπόκριση δεν βρίσκει πουθενά,γιαυτό η μοναδική
του δύναμη είναι η συσπείρωση στις καταναλωτικές ενώσεις,για να
διεκδικήσει το αυτονόητο (τα δικαιώματά του).
Η Κυβέρνηση δυστυχώς δεν μας συμπαρίσταται,,μιλάει για
αυτοσυγκράτηση στις εταιρείες,αφού η ίδια ανοίγει τον
δρόμο με την απελευθέρωση της τιμής των ναύλων,η αυτοσυγκράτηση,
στρέφεται σε μας τους καταναλωτές ,η αύξηση
των τιμών εμάς γίνετε θηλιά με όλες τις σχετικές συνέπειες.
Η Ευρωπαϊκή οικονομική κρίση βεβαίως συμπαρασύρει και τους
εφοπλιστικούς κύκλους,αλλά εκείνοι σε σύμπραξη
με το Κράτος υποφέρουν λιγότερο, αφού το όποιο οικονομικό βάρος το
ρίχνουν σε μας τους καταναλωτές.
Έγνοια του Υπ. Εμπορικής Ναυτιλίας είναι το χάιδεμα των Ναυτιλιακών
Εταιρειών, με εκείνες ήρθε σε επαφή,
μαυτές συζήτησε, βεβαίως βοηθούν την οικονομία του Κράτους,αλλά εμείς
οι καταναλωτές δεν ανήκουμε στο
Κράτος;΄Γιατί σε μας να δίδεται η αίσθηση της Προστασίας-Αδιαφορίας;
Προστατευόμαστε εάν ο καφές και το νερό μη σερβιριζόμενοι είναι σε
ελεγχόμενη τιμή;

Μέλημα μας είναι η ενημέρωση, το συμφέρον του επιβάτη-καταναλωτή, η
μεταφορά του με ασφάλεια,
το οικονομικό του συμφέρον.
Καλούμε την Ναυτιλιακή Εταιρεία (ΑΝΕΚ), που δραστηριοποιείται
τοπικά,να συνεχίσει την φιλότιμη προσφορά
της, την παραδοσιακή της εικόνα στα τοπικά δρώμενα, επισημαίνοντας
ότι οι Χανιώτες επιβάτες-καταναλωτές,
είναι ένα οικονομικό κεφάλαιο για την εταιρεία, συναισθηματικά την
στηρίζουν,αξίζουν καλύτερη διαχείριση
τα οφέλη είναι ανταποδοτικά, στην σκέψη των επενδυτικών κινήσεων εκτός
από το χρήμα και οι άλλες αξίες
συμπορεύονται και συμπαρατάσσονται στην οικονομική, τοπική και
κοινωνική ανάπτυξη.
Η αύξηση της τιμής του ναύλου, η απαξίωση προσφοράς σωστής υπηρεσίας
στον πελάτη-καταναλωτή
που επιλέγει για την μεταφορά του στον προορισμό του,ένα πλοίο θα τον
οδηγήσει στην αποστροφή του
και θα επιλέξει άλλο τρόπο μεταφοράς που θα του εξασφαλίζουν αυτά .
Σαν Ενωση αγωνιζόμαστε για τα δικαιώματα του καταναλωτή, στηρίζουμε
την τοπική παραγωγή,
τους ντόπιους επιχειρηματίες ,θέλουμε την ανάπτυξη της τοπικής
οικονομίας,δεν γινόμαστε παραμάγαζο
κανενός που πάει αντίθετα με τους σκοπούς μας.

Για την Ενωση Προστασίας
Καταναλωτών Ν. Χανίων

Η πρόεδρος

Ιωάννα Μελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: